bentelmo3az

Search

Translate

الخميس، 27 يوليو 2017

الطفل الحنين ..رزق


دعاء ...دودو .. بنوته يمنية عايشة في مصر .. حاجه كده زي تربيتنا زمان ... ادب و سمع كلام و تربية والله 




عملت انا و دودو deal ...لو خلصت الsession كويس .. هنلعب كورة مع بعض 



يوم الثلاثاء اللي فات اتخبط و ظفري اتكسر و معلبناش مع بعض طبعا لاني مش عارفة اشوط الكورة و في نفس الوقت كان بابا مستتيني نروح فمفيش وقت





دودو: رجلك اخبارها أيه؟ 


انا: الحمد لله بس لسه وجعاني شويه يا دودو " بقول في نفسي هي افتكرت ازاي اصلا   .. دي كانت جملة عابرة اخر اليوم 


 دودو: لما رجلك تخف هوريكي طريقة نلعب بيها الكورة 


انا: و لا تزعلي اشوط برجلي التانية  ..


دودو : عشان ما تبقاش وجعاكي


انا : الرجل التانية سليمة .. اطمني 


#انا_ادعلت

#الجيل_الجديد

#مركز_الكويت

#الطفل_الحنين_رزق

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

لا تبخل علينا برأيك